2012. január 30., hétfő

Új vizekre evezve :)

Hosszú - hosszú hónapok teltek el utolsó bejegyzésem és alkotásom óta. Valahogy nem kívánkoztam alkotni, többször is megpróbáltam leülni scrapelni egy oldalt, de már rögtön a legelején feladtam. Karácsonykor azonban megtört a jég. Alkottam :) Nem is akármit! Egy új szenvedély vette kezdetét: a horoglás :) és  imádom :) kezdeti alkotásaim kis virágok voltak, tegnap azonban sikerült elkészíteni egy karkötőt is,  nézzétek csak:



Készülőben van a lila-lila kombináció is ;)

Tényleg, Ti szerettek horgolni? ;)

További kellemes estét:)

Ölelke,

Darinka

2 megjegyzés:

  1. De jó látni, hogy itt vagy:-)))
    Régebben, amikor a 32 éves fiam úgy 2-3 éves volt, akkor kötöttem-horgoltam mindenféle pulcsikat, sálat-sapkát, mellényt! Bár inkább kötöttem! Kíváncsian várom a folytatást:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Margó! :)Hiányzott már nekem is a blog, az alkotás :)
    Nálam is régi - új hobbi a horgolás, még általános iskolába szerettem meg, aztán elmaradozott. Most újra elővettem, "leporoltam" és alkotok:)
    Kellemes estét:) Puszi :)

    VálaszTörlés