2011. április 22., péntek

Huge Blogtrain Freebie - update

Körülbelül egy hónapja volt mikor Altalena megkeresett bennünket az sb.hu-n, hogy lenne e kedvünk alkotni egy blogtraint a magnóliáról, tavaszról.. Mondanom sem kell, hogy rögtön belevágtam. Mint ahogy tudjátok nem vagyok egy nagy dizájner, de alkotnom kellett, így néhány papír és elem erejéig csatlakoztam ehhez a 26 állomásból álló szerelvényhez.
Csak buzdítani tudok mindenkit, hogy töltse le, mert F.A.N.T.A.S.Z.T.I.K.U.S !!
Az én részem: (klikk a képre a letöléshez )

update: LynetteL and girls, thank you your remark! ... replaced the link,  hope it will be ok :)
Köszi lányok az észrevételt! Nekem most működik a link, remélem nektek is!:)

előnézeti - nagyon ígéretes :)


Előttem Bóbita ( Badzsuka ) utánam pedig Didó hiperszuper alkotásait találhatjátok :)

Jó töltikézést és alkotást:)

Ölelke,

Darinka

20 megjegyzés:

  1. Szia, azt hiszem nem jó a linked. Megnéznéd? Köszi.

    VálaszTörlés
  2. Lovely freebie, but when I click to download, it only brings me to Mediafire to upload something, not the freebie. I'll check back, it's a lovely gift you have!

    VálaszTörlés
  3. Drága Ágicza! Én ügyetlenebb vagyok,mint Évi, de én sem tudom letölteni!!
    Pedig a Tied különösen szeretném magamnak!!!

    VálaszTörlés
  4. nekem se sikerült:( pedig szeretném...

    VálaszTörlés
  5. Én viszem máris, nagyon köszönöm! Gyönyörűséges lett! (Szívecskés papír - alig várom, hogy lássam.)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, nagyon tetszenek azok az indák, vagy virágszegélyek. Már le is jött, nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű, köszi, vittem is. :)pussz

    VálaszTörlés
  8. köszi szépen, ezt is viszem!

    VálaszTörlés
  9. szépséges a részed. köszi szépen.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  11. Én is viszem, köszönöm! Olyan szép, alig várom, hogy bontsam!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a tündérséget!

    VálaszTörlés
  13. Én csak most jutottam ide, nagyon szépen köszönöm, vittem a te részleted is.

    VálaszTörlés