2011. november 4., péntek

Újra indul a blogvonat!

Hosszú, hosszú hónapok után újra jelentkezem. Egy kis "pihenőt" tartottam. Az elmúlt hetekben azonban újra lázas készülődésbe kezdtem, hiszen én is csatlakoztam a scrapbook.hu legújabb blogvonatához. Több mint 20 állomása lesz ennek a kreatív utazásnak, csodálatos színekkel és elemekkel kiegészítve. Ezúttal a blogtrain fő mondanivalója az Otthon - Otthonunk. Gyere és csatlakozz hozzánk Te is! :)



Előttem rszmini vagonjait találod, míg utánam beedee csatlakozott. :)
Jó utat kívánok és köszönöm, hogy hozzám is felszálltál:)

14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik nekem a készleted! Köszönöm!! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukik azok az autók! Vittem, köszi!

    VálaszTörlés
  3. Csudaszép lett! Köszönettel elvittem!

    VálaszTörlés
  4. nekem nagyon tetszenek a kis felirataid a nyilakkal. meg az autóid is klasszak :) köszi, hogy részt vettél!

    VálaszTörlés
  5. Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Nov. 04, 2011. Thanks again.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, töltöm!

    VálaszTörlés
  7. köszi szépen, vittem, az autócskák tényleg nagyon aranyosak!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a készletet, tuti kis dolgok lapulnak benne. :o)

    VálaszTörlés
  9. Le is töltöttem. Köszönöm szépen. :)

    VálaszTörlés
  10. Véletlen vettem észre, hogy ez valahogy kimaradt! Még jó, hogy észrevettem (fiús anyuka az autókat messziről, hátulról és sötétben is :))))) Köszönöm, begyűjtöttem!!!

    VálaszTörlés