2014. november 25., kedd

Csomagom érkezett, avagy Nálam már járt a Jézuska! :)

Ma triplám is jól jártam, 3 csomagom is érkezett! Nagyon nagy cukiságok <3
Az első és talán legnagyobb dolog, hogy rendeltem scrapbook cucossokat. Na jó ez önmagában egy scrapbookos blogban nem számít meglepő eseménynek, kivéve talán akkor, amikor egy eddig digitális alkotásokat készítő sb-s hagyományos hozzávalókat szerez be. Így történt ez most is.
Hosszú-hosszú éveken át kacérkodtam a gondolattal, de valahogy a digi mindig jobban vonzott. Vonz, mert biztonságot ad, ha valamit elrontok azt egy gombnyomással eltüntethetem, nem úgy mint a hagyományos oldalaknál.
No de lássuk csak mit hozott Nekem a Jézuska  ;)

Csupa-csupa szépségeket! Női Csizma Design-tól sok szép chipboard-ot, Pippitől papírokat és pecséteket, csillogó betűket ;) A Tchibo-nál pedig kihasználva a 25%-os kedvezvényt és egy díjmentes szállítást megrendeltem egy sütinyalóka készítőt valamint egy keksznyomdát... Örül nagyon a pici szivem :) <3

Az alkotásnak neki is láttam már... bár nem tudom még mi lesz belőle pontosan, DD album vagy egy "sima" kép.... majd menetközben kiderül ;)


Szép estét!

Ölelke,
Darinka :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése